人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Scandinavian Outdoor Store

昨日、ここで書いたScandinavian Outdoor Storeのウェブショップの話です。

商品を選択した後の住所を入力する画面ではプルダウンメニューから自国を選ぶんですが
昨日私が見たときは’Japan’がなかったんですね。

ですが、私が問い合わせしたもんだから
ななななんと!!
’Japan’のメニューを作ってくれたらしいです。
今、メールの返信が来たので、ウェブサイトを見たらありましたよJapanの文字が!!

フィンランド(UKじゃなかった)と日本を繋いでしまつた!!

フィンランドか。
退職した仕事の私の後任者はフィンランド語を話す人でした(でも英語は全くできず)。
家の近所にフィンランド人がやっているカフェがあるのを先日発見しました。
フィンランドに縁があるなと思いましたが、それだけでした。ずうずうしさは今日も健在。


以下、一応問い合わせの返信メールです。

Good morning,

and thank you for contacting us. As a test we have just temporarily added
Japan in the menu of delivery countries. This means it is now possible for
you to make an order in the web store. Payment is made on line. You can
make
the order in our web store by following these instructions:

1) Choose the products you wish to receive in the shopping cart
2) Click Order these products
3) Fill in your name and address information
4) Choose Japan as your country of delivery
5) Click Choose your delivery method
6) Choose International delivery 25 euro
7) Click Choose your payment options
8) Choose Credit card payment
9) Click Review and confirm your order
10) Click Confirm when you have made sure you have filled everything in
correctly
11) Click the Visa or Mastercard logo to proceed to paying the order


Best regards,

by ane-imouto | 2010-01-27 22:30 |  

<< 風邪をひく Hが好き >>